دمنوش لاغری دکتر بیز | عطاری نسیم

دوشنبه 7 مهر 1399
18:12
ادمین

دمنوش لاغری دکتر بیز را می توان یکی از دمنوش های پرخاصیت و محبوب دانست که این دمنوش را می توانید در انواع اندازه های مختلف خریداری نمایید. لازم به ذکر است که دمنوش دکتر بیز به سادگی دم کرده و پس از چند دقیقه از قرار دادن تی بگ در داخل آب جوش می توانید آن را میل نمایید. راه های مختلفی جهت خرید وجود خواهد داشت که بهترین روش جهت خرید را می توان مراجعه به فروشگاه های اینترنتی نظیر سایت ما دانست.

دمنوش دکتر بیز خواص خارق العاده ای داشته و می تواند در کمترین زمان ممکن تاثیر خود را اعمال نماید. این دمنوش حاوی انواع کربوهیدرات ها و پروتئین ها بوده و میتواند کمبود هایتان را جبران نماید. این دمنوش کاملا گیاهی بوده و می توانید به مقدار مورد نیاز از آن استفاده نمایید.


طرز استفاده ازدمنوش لاغری بیز


طرز مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز نیم ساعت قبل از خوردن غذا باعث کاهش اشتهای فرد مصرف کننده میشود و یک ساعت بعد از خوردن غذا موجب چربی سوزی در فرد خواهد شد . برای نتیجه گیری مطلوب و اثر بخشی بهتر طرز تهیه دمنوش لاغری دکتر بیز به این صورت میباشد که : به دلخواه روزانه ۳ بار و هر بار یک عدد تی بگ از دمنوش لاغری بیزرا به همراه ۲۵۰ سی سی آب در داخل قوری ریخته و اجازه دهید تا دمنوش به مدت ۵الی۱۰ دقیقه با حرارت کم بجوشد سپس بگذارید به مدت ۳ الی ۵ دقیقه دم بکشد. همچنین می توانید مقدار اندکی از دمنوش لاغری را در همان مقدار آب جوش در یک لیوان در بسته ریخته و ۳۰ دقیقه به آن زمان دهید تا استراحت کند و به طور کامل دم بکشد. بهتر است که نصف مقداری از دمنوش را که دم کرده اید ۳۰ دقیقه قبل از وعده ی غذایی و نصف دیگر آن را ۳۰ دقیقه بعد از وعده غذایی میل نمایید . در صورت افزایش سلول های چربی می بایست مقدار دمنوش و به همان ترتیب مقدار آب را افزایش دهید .حتما دمنوش را به صورت گرم میل کنید.


دلایل بدون بازگشت بودن وزن با دمنوش لاغری بیز


وقتی با مایعات وزن کم میکنید و در حقیقت وزنی که از دست میدهید آب موجود در بدن نیست که بعد از چند روز دوباره دچار اضافه وزن شوید .با دمنوش لاغری بیز به طور طبیعی وزن کم میکنید به این معنی که دمنوش سوخت و سازبدن را بالا میبرد و اثر مستقیم روی مرکز اشتها دارند باتوجه به اینکه چربی سوز نیز هم هستند . با استفاده از دمنوش لاغری آهسته وزن کم میکنید. عملکرد دمنوش لاغری بیز از روش افزایش بیرون روی نیست بنابراین بعد از قطع مصرف وزن برنخواهد گشت.


عاداتی که رعایت انها روند لاغری توسط محصولات دکتر بیز را افزایش میدهد


دوری از عادات بد صبح گاهی مانند زیاد نخوابیدن،در درمعرض نور قرار گرفتن،صبحانه نخوردن یا کم یا حتی دیر صبحانه خوردن به لاغری کمک بسیاری خواهد کرد و نیز باعث سرحالی شما نیز خواهد شد.


مصرف شکر سفید و آرد سفید سبب چاقی میشود بنابر این به طور کامل از استفاده انها دوری کنید. میتوانید جو، میوه‌ها و سبزیجات جایگزین انها کنید.


از سبزیجات استفاده کنید از جمله جعفری ، کاهو، پیاز، اسفناج ،برگ کلم ، گل کلم ، هویچ ، شلغم ومصرف میوه ها ازجمله سیب ، گریپ فروت ، توت فرنگی و هندوانه در روند لاغری بسیار مفید اند.


بیشترغذا‌ها را به صورت آب پز یا بخار پز تهیه و مصرف کنید نه سرخ شده در روغن


استفاده از روغن های سالم مانند روغن روغن کنجد ،زیتون ، روغن جوانه گندم ، روغن آفتاب گردان و روغن دانه ذرت


اجتناب از مصرف زیاد و بیش از حد کیک و غذاهای سرشار از مواد قندی مانند حلوا و مربا نان شیرینی نان های خامه ای


خودداری از مصرف جویدن آدامس وغذاهای آلرژی زا.


انجام ورزش های سبک در هر روز مانند دوچرخه سواری ، دویدن ، شنا و پیاده روی


فواید این دمنوش


دمنوش لاغری دکتر بیز با دارا بودن گیاهان کاملا ارگانیک ، اکسید کننده چربی بوده ، و موجب افزایش اثر فعالیت آنتی اکسیدان پلاسما می گردد و همچنین به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند پلی فنول های موجود در این دمنوش باعث می شوند که این اثر مانع از گسترش عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی شده و موجب مهار اکسیداسیون و تصلب شرائین می گردد. از سوی دیگر پلی فنول های موجود در این ترکیب دارای نوعی اثر شاخص ضد ویروس مرتبط با التهاب ویروسی دستگاه گوارش است که موجب مهار رشد باکتری های موجب اسهال می گردد. این فرمولاسیون سرشار از فلاونو نیدها بوده که دارای اثرات محافظت کننده کبدی است. ترکیبات بکار گرفته شده و در دمنوش دکتر بیز موجب کاهش غلظت گلوکز پلاسما و فروکتوزامین در افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع 2 می گردد.


تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فرآورده های طب سنتی و دارو های طبیعی محصولی با کیفیت و کارآمد را به مشتریان خود تقدیم می کند.


با خرید از فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم از کیفیت و اصالت کالا مطمئن باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان، مشورت با طبیب و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

09129320538

021-56190425


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عطاری نسیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]