مسکن طبیعی درد ها با روغن چهل گیاه | عطاری نسیم

يکشنبه 14 دی 1399
15:47
ادمین

روغن چهل گیاه که یکی از محبوبترین روغن ها برای درمان و تسکین درد استفاده می شود ترکیب شده از عصاره و روغن 40 گیاه که توسط طبیبان طب سنتی عطاری آنلاین نسیم ترکیب شده است و بصورت صددرصد تضمینی در اختیار شما عزیزان قرار میگرد. این روغن به صورت طبیعی توسط طبیب با ترکیب 40 گیاه تشکیل شده است .


ضد درد مفاصل

ضد درد آرتروز

ضد درد سیاتیک و کمر

ضد درد فوری استخوان و زانو

ضد درد پیشانی و ضرب دیدگی


یکی از مهم ترین کاربرد های روغن چهل گیاه را می توان مربوط به پوست دانست. شما می توانید برای درمان درد با روغن چهل گیاه از این نوع روغن بر روی پوست خود استعمال کرده و درد های پوستی، عضلات و مفاصل خود را بهبود بخشید.


همچنین از دیگر خواص درمان درد با روغن چهل گیاه می توان به درمان و تسکین درد های کمر و زانو اشاره کرد. تسکین کشیدگی عضلات نیز با استعمال این نوع روغن می تواند به خوبی کاهش یافته و درد آن کمتر شود. شما می توانید با مصرف این نوع روغن برای بسیاری از درد های دیگر از جمله درد هایی که در قسمت پیشانی خود دارید و یا درد استخوان، درد ها را تسکین داده و به راحتی از شر آنها خلاص شوید.


یکی از مهم ترین خاصیت ها و ویژگی های روغن طبیعی چهل گیاه را می توان اثر گذاری کوتاه مدت آن دانست. بنابراین اگر در نواحی مفاصل از جمله زانو و کمر، عضلات و پوست خود احساس درد دارید، برای رهایی از این درد این روغن به خوبی می تواند موثر باشد.


نحوه استفاده برای درمان درد با روغن چهل گیاه

برای درمان درد با روغن چهل گیاه و یا تاثیر حداکثری هر روغن گیاهی باید حتما در ابتدا به دستورالعمل آن مراجعه کنید. برای بهبودی کامل در روغن چهل گیاه، شیوه مصرف و استعمال باید به گونه ای باشد تا اولا قبل از خواب استفاده شود. ثانیا برای تاثیر مستقیم بر محل درد باید به صورت موضعی در محدوده مورد نظر، روغن را ماساژ دهید و این کار را تا ۵ دقیقه ادامه دهید.


پس از ماساژ لازم است تا محدوده مورد نظر را با کمک یک دستمال یا نایلون بپوشانید. سپس به استراحت بپردازید و تا صبح صبر کنید.


رعایت نکاتی که در دستورالعمل استفاده از این روغن آمده است و اجرای دقیق آن توسط مصرف کننده می تواند تضمین کننده ی تاثیر کامل روغن بوده و مشکلات مربوط به مفاصل و عضلات را برطرف کند.


ترکیبات و محتوای اصلی روغن چهل گیاه

همانطور كه در قسمت ابتداي متن هم اشاره كرديم، روغن چهل گياه مجموعه اي از روغن های چندین گیاه است که وجود و ترکیب این گیاهان، توانسته است خواص بسیار خوبی برای این گیاه به وجود آورد.


از مهم ترین ترکیبات و محتواهای این روغن که برای درمان درد با روغن چهل گیاه شیخ عطار به کار می رود، می توان نام برد:


گیاه رزماری

عصاره دارچین

گیاهانی از جمله فلفل

هندوانه ابوجهل

میخک

باریچه

زنجبیل

گیاه شاه تره

فلوس

عصاره ها و روغن های هسته انگور

اسطوخودوس

بابونه

همچنین از ترکیبات دیگری که می تواند در این نوع محصول برای درمان درد با روغن چهل گیاه یافت شود، باید گفت:


روغن نارگیل

شتر مرغ

روغن زیتون

روغن کوهان شتر

روغن سقز

روغن ببر و زیتون

درمان درد با روغن چهل گیاه

یکی از مهم ترین کاربرد های روغن چهل گیاه را می توان مربوط به پوست دانست. شما می توانید برای درمان درد با روغن چهل گیاه از این نوع روغن بر روی پوست خود استعمال کرده و درد های پوستی، عضلات و مفاصل خود را بهبود بخشید.


همچنین از دیگر خواص درمان درد با روغن چهل گیاه می توان به درمان و تسکین درد های کمر و زانو اشاره کرد. تسکین کشیدگی عضلات نیز با استعمال این نوع روغن می تواند به خوبی کاهش یافته و درد آن کمتر شود. شما می توانید با مصرف این نوع روغن برای بسیاری از درد های دیگر از جمله درد هایی که در قسمت پیشانی خود دارید و یا درد استخوان، درد ها را تسکین داده و به راحتی از شر آنها خلاص شوید.


یکی از مهم ترین خاصیت و ویژگی های روغن طبیعی چهل گیاه را می توان اثر گذاری کوتاه مدت آن دانست. بنابراین اگر در نواحی مفاصل از جمله زانو و کمر، عضلات و پوست خود احساس درد دارید، برای رهایی از این درد این روغن به خوبی می تواند موثر باشد.


روغن چهل گیاه

یکی از مرغوب ترین و بهترین روغن ها برای بدن روغن چهل گیاه می باشد. این روغن مجموعه ای از بهترین روغن ها و عصاره ها است . به همین دلیل خواص متعددی را برای سلامت بدن دارا می باشد. بهترین اثر بخشی این روغن زمانی اتفاق می افتد که به صورت موضعی و مرتب از آن استفاده کنید. از جمله مهم ترین خواص این روغن می توان به تسکین دردهای مفصلی اشاره کرد .


تسکین درد های مفصلی با روغن چهل گیاه

در گذشته با افزایش سن درد های مفصلی و روماتیسمی آغاز می شد. اما امروزه به دلیل مصرف کمتر مواد مغذی مفید برای بدن از همان سنین جوانی این دردها خود را نشان می دهد. بسیاری از ما نیز دنبال روش های خانگی و معتبر برای برطرف کردن آن هستیم . خرید روغن های گیاهی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای درمان انواع دردها و بیماری ها می باشد. اگر شما هم از کمردرد ، زانو درد و … رنج می برید ، روغن چهل گیاه شیخ عطار می تواند تسکین خوبی برای آن باشد.


برای بهتر عمل کردن هر روغنی باید یک دوره کامل و هر روز از آن استفاده کنیم تا تاثیر خود را اعمال کند. نمی توان توقع داشت با یک بار مصرف هر محصولی تمام درد ها برطرف شود. پس در استفاده از محصولات گیاهی باید مصمم و صبور باشید. برای تاثیر هر چه بهتر این روغن ، چند قطره از این روغن را روی موضع به صورت دورانی خوب ماساژ دهید. بهتر است این کار را قبل از خواب انجام داده تا بعد از اتمام ماساژ فعالیتی نداشته باشید و روغن هرچه بیشتر جذب بدن شود.


با خواص این روغن برای پوست هم آشنا شوید :

این روغن علاوه بر خاصیت ضد درد بودن آن برای درخشندگی و شادابی پوست نیز مفید می باشد. این روغن به دلیل وجود عصاره های مختلف در آن باعث ایجاد حس خنکی در پوست می شود . همچنین خارش و کهیرهای پوستی را از بین می برد.


کاسنی و کتان از ترکیبات مهم این روغن هستند که خواص زیادی برای پوست دارند. وجود این ترکیبات مانع از بروز چین و چروک روی پوست می گردد. این روغن همچنین برای درمان سوختگی های سطحی نیز مفید می باشد.


روغن چهل گیاه با ترکیب ویژه جلبک اسپیرولینا خاصیت آبرسانی خود به پوست مانع از پوسته پوسته شدن هم می شود. برای تاثیر این روغن روی پوست نیز باید شب ها قبل از خواب چند قطره از این روغن را روی پوست خود ماساژ دهید و صبح با آب ولرم بشویید.


برای خرید این محصول فوق العاده با بازدهی بالا و رضایت مشتری صد در صدی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم اقدام نمایید.

برای مشاوره، سفارش و پیگیری 24 ساعته میتوانید به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09129238775

021-44374278


[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عطاری نسیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]