قرص سرکه سیب اسلیم فول موثر در لاغری | عطاری نسیم

پنجشنبه 3 مهر 1399
11:40
ادمین

کپسول اسلیم فول سبز دارو یک کپسول لاغری گیاهی است که با کاهش میل افراد به خوردن شیرینی و شکر با سوختن چربی اضافه بدن منجر به لاغری افراد می‌شود و برای افرادی که می‌پرسند قرص اسلیم فول چیست یا قرص اسلیم فول برای چیست، در واقع برای لاغری و کاهش وزن است. یک قرص چربی سوز ساخت شرکت سبز دارو و کشور ایران است. قرص لاغری اسلیم فول را در یک بطری شیشه‌ای 60 عددی می‌توانید تهیه کنید. در صورت استفاده از دوز توصیه شده، عوارض خاصی از مصرف کپسول اسلیم فول مشاهده نشده است اما در صورت داشتن علائمی چون تپش قلب، سرگیجه، کوتاه بودن تنفس، اسهال، سوزش معده و یا سایر علائم دیگر مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید. زنان باردار، مادران شیرده، افراد زیر 18 سال و بیمارانی که دچار بیماری کم کاری تیروئید هستند؛ از مصرف این دارو پرهیز کنند. همچنین از مصرف همزمان این کپسول با قرص‌های ضد انعقاد خون، قرص‌های ادرار آور و انسولین جلوگیری شود


موارد تشکیل دهنده قرص سرکه سیب اسلیم فول

در این محصول از ۳ ماده اولیه جلبک دریایی و سرکه سیب و چای سبز استفاده شده .

پودر سرکه سیب:

یک چربی سوز بی نظیر می باشد ویتاسیم موجود در آن تضمین کننده تعادل شیمیایی مناسب جهت جلوگیری از تجمع آب اضافی در بدن می باشد. به علاوه افرادی که سرکه سیب مصرف کرده اند بهبودی در گوارش و هضم غذا، درد های مفصلی و عضلانی و رنگ پوست خود مشاهده نموده اند.


پودر چای سبز:

چای سبز حاوی کافئین و ترکیبات فنلی است که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و عامل محرکی برای سوزاندن کالری می باشد، همچنین به عنوان کنترل کننده و کاهش دهنده چربی خون (کلسترول) توصیه می شود، علاوه بر این چای سبز به دلیل دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدان مانند کاتچین وفیتوکمیکال ها دارای اثرات ضد سرطانی می باشد.


جلبک دریایی:

جلبک دریایی با تامین نمودن ید مورد نیاز بدن کمک زیادی به سلامت غده تیروئید می نماید. بنابراین یکی از مواردی که باعث افزایش وزن می شود (کم کاری تیروئید) با تامین ید موجود در جلبک دریایی به طور قابل توجهی کاهش می یابد، علاوه بر این به دلیل وجود عناصر گوناگون در جلبک دریایی توانایی بدن برای سوزاندن چربی در طول ورزش افزایش یافته و استقامت بدن را بالا برده و به سلولها اجازه می دهد انرژی مصرف کنند.


کروم غذایی:

کروم یک عنصر ضروری در سوخت و ساز قند در بدن می باشد که کمبود آن باعث بالا رفتن میل به شیرینی می گردد.


ویتامین B6:

در سنتز هموگلوبین و ترشحات غدد آدرنال (آدرنالین) ایفای نقش می کند. آدرنالین هورمونی است که در واکنش فرد به استرس ترشح شده و تنظیم کننده سوخت و ساز بدن است و باعث تبدیل گلیکوژن ذخیره شده به گلوکز می شود که این امر برای تنظیم سطح گلوکز خون بسیار ضروری است.


مهمترین خواص:


• کمک به کنترل وزن

• چربی سوزی قوی

• کاهش میل به شکر (شیرینی)

• اثرات بیولوژیکی قوی

• تضمین کننده تعادل شیمیایی مناسب جهت جلوگیری از تجمع آب اضافی در بدن

• بهبودی در گوارش وهضم غذا

• کاهش دردهای مفصلی وعضلانی

• بهبود رنگ پوست

• کاهش کلسترول خون

• جلوگیری از پیری پوست


بهترین زمان و نحوه مصرف این محصول


دو قرص، سه بار در روز و همراه با غذا (روزانه ۶ کپسول) مصرف شود.

از مصرف این قرص با شکم خالی اجتناب شود.


با خرید از فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم از کیفیت و اصالت کالا مطمئن باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان، مشورت بت طبیب و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

09129320538

021-56190425


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عطاری نسیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]