روغن کندش اصل هندی درمان قطعی ریزش مو | عطاری نسیم

يکشنبه 21 دی 1399
15:29
ادمین

خواص روغن کندش برای رشد و تقویت مو


خواص روغن کندش برای سلامت مو


خواص روغن کندش خالص در حوزه مربوط به سلامت مو بسیار مورد توجه است ، چنانچه گرایش افراد برای استفاده و بهره مندی از خواص روغن کندش برای رهایی از مشکلات مربوط به مو بسیار مشهود است .اگر به دنبال راهی برای مراقبت از مو های خود هستید حتما نام روغن کندش به گوش شما رسیده است .


در این مقاله عطاری نسیم با این خواص به طور کامل آشنا میشوید. روغن کندش اصل هندی از گیاهی با همین نام استخراج می شود ،این گیاه در مناطق گرم سیری مانند کشور هندوستان رشد می کند و از این رو دارای طبعی گرم و خشک است . روغن کندش بر روی موها مانند عامل محافظت کننده بسیار قوی عمل کرده و آنتی اکسیدان های موجود در آن به تقویت و بازسازی فولیکول های مو می پردازد و از موها در برابر اشعه های مضر خورشید و آلودگی ها محافظت می کند . توجه کنید که ترکیبات سمی موجود در ریشه گیاه کندش سبب می شود استفاده خوراکی از آن خطرناک و مرگ آور باشد و تنها مجاز به استعمال خارجی این محصول هستید .

روغن کندش چیست


روغن کندش یک روغن کاملا گیاهی بوده که از گیاه کندش حاصل می شود .

محبوبیت این گیاه به دلیل داشتن خواص ضد آفتاب، آنتی اکسیدان و تقویت کننده کراتین مو می باشد. گیاه کندش با ریشه سیاه و برگ های نسبتا سبز رنگ دارای خواص بیشماری می باشد که در طب سنتی کاربرد بسیار بالایی دارد. پودر کندش دارای خواص عطسه آور می باشد .

از کندش بیشتر به عنوان تقویت کننده، پر پشت کردن، محافظت کردن از مو استفاده می شود .

به طور کلی روغن کندش را می توان روغن مو نیز معرفی نمود .


ریشه یابی مشکلات پوست و مو


قبل از این که به درمان مشکلات پوست و مو خود اقدام کنید لازم است علت آن را دریبابید .


عوامل زیادی می تواند باعث بروز مشکلات پوست و مو باشد که عبارتند از :


عوامل ارثی که از طرف خانواده انتقال خواهد یافت

عوامل محیطی که به دلیل مناسب نبودن آب و هوا بروز می کند

مراقبت نکردن از پوست و مو در مقابل آلوده گی ها

کمبود ویتامین ها و پروتیئن


خواص روغن کندش


گیاه کندش با طبع گرم و خشکی که دارد جز کاربردی ترین گیاهان طب سنتی می باشد .

اگر کندش را به صورت روغن استفاد کنید و استفاده موضعی داشته باشید می توانید اثرات اعجاب انگیز آن را مشاهد کنید .

روغن کندش می تواند یکی از بهترین محافظت کننده های پوست و مو باشد . برای این که مانع ریز مو های تان شوید لازم است از این روغن استفاده کنید .


افزایش دهنده رشد مو

تقویت کننده مو

پیشگیری از ریزش مو با استفاده از خواص روغن کندش

پرپشت سازی مو با بهره گیری از خواص روغن کندش

رفع شوره سر

رفع مو خوره

مفید برای درد های مفصلی

مفید برای شکستگی های استخوان

موثر برای سرما خورده گی


تقویت موها :

استفاده مداوم از رنگ های شیمیایی و محصولات حالت دهنده شیمیایی برای موها دلیلی آشکار برای از بین رفتن استقامت موها و فرم طبیعی آن هاست، حال استفاده از شامپو و مواد شوینده نامناسب، عدم تغذیه صحیح، آلودگی و اشعه خورشید و سایر شرایط محیطی حاصل از زندگی در شهر های پر جمعیت و قرار گرفتن در معرض انواع آلاینده های آن را در نظر بگیرید، تمام این عوامل میتواند عمر موهای شما و سلامت آن ها را تحت شعاع قرار دهد.

در این میان بهره گیری از خواص روغن کندش جهت تقویت موها راهی هوشمندانه و پربازده می باشد. ماساژ مو ها و پوست سر با روغن کندش چند ساعت پیش از حمام میتواند این هدف را عملی کند. برای بهره مندی بیشتر از خواص روغن کندش، پیش از استفاده کمی آن را گرم کنید تا نفوذ آن به فولیکول های مو بیشتر شود .


آشنایی با خواص بی نظیر روغن کندش برای ریش

آشنایی با روغن کندش

نام علمی این گیاه Gypsophila Struthium می باشد. روغن کندش از گیاهی بومی در هندوستان استخراج می شود، که طبع این گیاه گرم و خشک است. ساقه این گیاه کوتاه و دارای ریشه ای محکم می باشد. روغن کندوش از ریشه این گیاه گرفته می شود که خواص درمانی زیادی دارد.


ریشه این گیاه سمی است و اگر این گیاه با پوست دست برخورد کند باعث بی حسی موضعی می شود. این روغن به طور تخصصی بر روی تقویت رویش مو موثر است به طوری که به آن روغن مو نیز می گویند.


مکانیزم تاثیر گذاری روغن کندش بر روی مو

روغن کندش باعث افزایش رشد، تقویت و پرپشت شدن ریش و به طور کلی مو می شود، بنابراین شما می توانید از این روغن برای موی سر و ابروی خود نیز استفاده کنید. مکانیزم عملکرد آن را برای ریش و مو در زیر توضیح می دهیم :


افزایش رشد ریش :

این روغن به طور مستقیم بر روی فولیکول های مو تاثیر گذاشته و به افزایش رشد تار مو کمک می کند. اگر این روغن را به طور موضعی بر روی ریش های خود استفاده کنید به رشد مجدد قسمت های آسیب دیده کمک می کنید. تار موهایی که مجددا بر روی صورت شما رشد می کنند در ابتدا به شکل پرزهای ریز هستند که با ادامه روند درمان این پرزها قوت گرفته و ضخیم تر می شوند.


پرپشت شدن ریش :

بعضی از افراد دارای بانک ریش مناسبی هستند، اما ساقه ریش آن ها ضعیف و نازک می باشد که همین امر باعث می شود ریش آن ها کم پشت تر نشان داده شود. با استفاده از روغن کندش بر روی ریش هایتان به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و تاثیری که بر فولیکول ریش شما می گذارد، باعث تقویت ساقه آن ها شده که این تقویت ساقه ریش باعث می شود ریش های شما پرپشت تر به نظر برسند.


تقویت کننده ریش :

همانطور که گفته شد این روغن موجب تغذیه و تقویت ریش شما می شود و اگر ریش شما به هر دلیلی آسیب دیده باشد آن را ترمیم می کند.


نحوه مصرف پیشنهادی

برای نتیجه گیری مناسب پیشنهاد می شود که مقداری از این روغن را حرارت داده و گرم کنید و چند ساعت قبل از حمام بر روی ریش های خود بمالید، و بعد آن را شستشو دهید.


ممنون که تا اینجای کار همراه ما بودید، امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد و مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد. می توانید با مراجعه به سایت ما انواع روغن های گیاهی و کمیاب را ببینید و برای سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.


برای خرید این محصول فوق العاده با بازدهی بالا و رضایت مشتری صد در صدی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم اقدام نمایید.

برای مشاوره، سفارش و پیگیری 24 ساعته میتوانید به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09129238775

021-44374278


[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عطاری نسیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]