روغن خراطین با ترکیب ویژه جلبک اسپیرولینا | عطاری نسیم

پنجشنبه 27 آذر 1399
15:32
ادمین

روغن خراطین یکی از طبیعی‌ترین روغن‌هایی است که برای افزایش حجم و سایز اعضای بدن استفاده می‌شود. برای مثال خانم‌ها از روغن خراطین برای افزایش حجم سینه، گونه، باسن و از بین بردن خط لب بو همچنین آقایان برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده می‌کنند. جالب است بدانید با وجود آنکه در برخی موارد ویژگی‌ها و صفات غیرعلمی و غیر قابل‌باوری به برخی از روغن‌ها اطلاق می‌شود، خواص روغن خراطین برای بدن شایعه نیست و از طریق برخی یافته‌های علمی به اثبات رسیده است.


خواص روغن خراطین اصل چیست ؟

خواص روغن خراطین اصل محدود به افزایش حجم اندام های بدن نبوده است.


تاثیراتی که این روغن میگذارد بسیار فراتر از این موارد است . در بخش زیر تعدادی از خواص روغن خراطین را مشاهده میکنید .


حال چند مورد از مهمترین خواص روغن خراطین را که بیشتر کاربردی و مهم است، بیان می کنیم.


بزرگ کردن آلت تناسلی ( افزایش طولی و قطری آلت تناسلی)

بهبود کیفیت رابطه جنسی در دوران کهنسالی

حجم دادن و بزرگ کردن سینه و باسن

افزایش حجم گونه و لب

سفت کردن عضلات سینه ، باسن و سایر اندام های بدن

رفع و پاک کننده خط اخم ، خط پیشانی و خط خنده

کاهش خمیدگی آلت

رفع چین و چروک پوست صورت

رفع و از بین بردن خط های ناشی از زایمان بر بدن

افزایش حجم اندام های عضلانی بدن سازان

شادابی و جوان شدن پوست صورت

افزایش لذت رابطه جنسی


خواص و کاربردهای روغن خراطین


افزایش جریان خون بدن

ماساژ دادن روغن خراطین روی موضع عضلات موجب افزایش خون رسانی و تغذیه بهتر می‌شود و در نتیجه عضلات با سرعت بیشتری حجیمم‌تر می‌شوند. از سوی دیگر به دلیل خواص افزایش گردش خون در ماساژ درمانی برای تسکین درد مفاصل و درد‌های روماتیسمی بسیار مفید است.



افزایش سایز و حجم اعضای بدن

اولین خاصیت و مهم‌ترین آن این است که این روغن می‌تواند باعث افزایش حجم لب، گونه، سینه و باسن هم در خانم‌ها و هم در آقایان شود. علاوه بر آن برای افزایش طول و قطر آلت جنسی آقایان نیز بسیار مؤثر است.


رفع گودی زیر چشم

یکی دیگر از مهم‌ترین خواص روغن خراطین این است که می‌تواند گودی زیر چشم را برطرف کند. برای این کار کافی است زیر چشم خود را به کمک چند قطره از روغن خراطین به طور روزانه ماساژ دهید.



افزایش حجم بدن در ورزشکاران

به‌جای استفاده از مکمل‌ها و دارو‌های شیمیایی بار فرم دهی بدن و افزایش سایز می‌توانید از روغن خراطین که روشی طبیعی، بی‌خطر و مؤثر است، استفاده کنید. نتیجه آن شگفت‌انگیز خواهد بود.


فرم دهی بدن

افراد به مرور زمان دچار افتادگی و شل شدن اعضای بدن خود می‌شوند. برای بهبود این عارضه روخن خراطین بهترین گزینه است.


افزایش طول آلت جنسی آقایان

با وجود اینکه طول آلت جنسی نرمال در حدود ۱۵ سانتیمتر است، اما روغن خراطین راهی مطمئن و بی‌خطر، کم‌هزینه و با نتیجه‌ای مطلوب است که در یک دوره استفاده ۴۵ روزه می‌تواند بین ۲ تا ۵ سانت افزایش به وجود آورد.


از بین بردن خط اخم، خنده و چین و چروک

امروزه یکی از اصلی‌ترین موادی که در کرم‌های رفع چین و چروک مرغوب استفاده می‌شود، روغن خراطین است. این روغن باعث ایجاد شفافیت و درخشندگی در پوست می‌شود و سبب می‌شود که پوست نرم و لطیف شود. کافی است قبل از آن که بخواهید از این روغن استفاده کنید، پوست خود را به خوبی شستشو دهید و خشک کنید. سپس به مدت ۱ دقیقه ناحیه مورد نظر را به وسیله انگشتان خود ماساژ دهید تا کمی گرم شود. می‌توانید از حوله داغ نیز استفاده کنید. حال چند قطره روغن خراطین را بر روی ناحیه مورد نظر بریزید و به مدت ۵ دقیقه صورت خود را به حالت دورانی ماساژ دهید. این روش را به مدت دو هفته و حداقل روزی یک بار انجام دهید تا به نتیجه مورد نظر برسید.


تقویت و افزایش حجم مو‌ها

خواص دیگر روغن خراطین افزایش رشد و کمک به تقویت مو‌ها است. کافی است کف سر خود را با استفاده از این روغن در حدود ۱۵ دقیقه ماساژ دهید. این فرایند را به مدت یک ماه و دو بار در هفته ادامه دهید. این کار سبب افزایش گردش خون در کف سر می‌شود که در نهایت باعث تقویت مو و ریشه مو خواهد شد.


بهبود کیفیت رابطه جنسی در دوران کهنسالی

در دوران کهنسالی با افزایش سن ، نعوظ آلت تناسلی در بسیاری از مردان با مشکل مواجه میشود .

با اطمینان خاطر میتوانیم بگوییم راه حل شما روغن خراطین اصل ویسکا اویل است .

این روغن خاصیت سفت کنندگی دارد . در دوران کهنسالی با شل شدن آلت این روغن به شما کمک میکند .

بنابراین با خیالی آسوده کیفیت را به رابطه جنسی خود بازگردانید .


رفع ترک‌های بر جای مانده از زایمان

پس از زایمان روی ناحیه‌ی شکم ترک‌هایی ظاهر می‌شوند که برای خلاص شدن از آن‌ها می‌توان از روغن خراطین استفاده کرد، کافیست ۴۰ روز پس از گذشت دوره نقاهت پس از زایمان از این روغن هر روز به مدت ۵ دقیقه بر روی بدن استفاده نمایید. بطور معمول و بدون استثناء بین مدت زمان ۲۵ الی ۵۵ روز زمان میبرد تا ترک‌های سطحی یا عمیق را بطور کامل بهبود بخشد.


از بین برنده جای جوش و آکنه

مطابق یک آزمایش که اخیرا در دانشگاه PENN پنسیلوانیا انجام شد مشاهده گردید که روغن‌های خراطین به جهت دارا بودن طیف وسیعی از اسید‌های امینه میتواند ملانین‌های پوست را بوسیله طیف T۴ همرنگ سازی نماید و در نتیجه لک‌های پوستی را به هماهنگ‌ترین حالت ممکن با رنگ پوست برساند که در نتیجه آن لک‌ها بطور کامل حذف خواهند شد.


آرامش روحی و روانی

در حالت کلی برای افزایش طول آلت از روش‌های جراحی، کاهش وزن و دستگاه‌های وکیوم و ... استفاده میشود. اما روغن طبیعی خراطین راهی بسیار مطمئن، کم خرج و با بیشترین بازدهی در بین روش‌های ذکر شده میتواند باعث افزایش طولی در حدود ۲ تا ۵ سانتیمتر را در یک دوره ۳۰ تا ۴۵ روزه شود.


از بین بردن خط های ناشی از زایمان :

این خطوط به سبب کشیدگی پوست ایجاد میشوند. روغن خراطین تنها خاصیت حجم دهندگی ندارد .

بلکه باعث افزایش الاستیسیته پوست نیز می شود .

خطوط زایمان که معمولا در زیر شکم و اطراف ران ها ظاهر می شوند ،

باعث کاهش اعماد به نفس خانم ها شده و برای بسیاری از افراد به مشکلی حل نشدنی تبدیل می شود .

با مصرف منظم برخی روغن های طبیعی میتوان به مرور این خطوط را از بین برد .

روغن خراطین اصل یکی از بهترین نمونه های مواد طبیعی برای رفع این مشکلات است .


طب سنتی و خواص روغن خراطین :

گفتی است طی تحقیقات به عمل آمده بیش از ۳۱ نوع اسید آمینه شناخته شده است که ۱۸ نوع آن در بدن کرم خراطین وجود دارد . طب سنتی برای افزایش حجم اندام های بدن استفاده از خواص روغن خراطین اصل یا روغن زالو را پیشنهاد میدهد . بیشتر مصرف کنندگان روغن خراطين اصل ، این روغن را برای افزایش طول و سایز آلت تناسلی همچنین بزرگ کننده و سفت کنندگی سینه و باسن و از بین برنده چین چروک استفاده می کنند.


ترکیبات روغن خراطین :

در واقع باید حاوی ۹۶% روغن کرم ایزینفتیدا ( Eisenia fetida ) که این روغن حاوی ۹۶٫۲% الانتئین و الباقی مواد کلاژن ساز و پروتئین است باشد . عموما در روغن های خراطین از‌‌ روغن زالو ( Leech ) نیز ، به دلیل دارا بودن مواد کلاژن ساز استفاده میگردد . درصد ترکیب روغن زالو ( Leech ) با روغن این محصول نباید بیشتر ۱ به ۵۰ بیشتر باشد .



برای خرید این محصول فوق العاده با بازدهی بالا و رضایت مشتری صد در صدی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم اقدام نمایید.

برای مشاوره، سفارش و پیگیری 24 ساعته میتوانید به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

09129238775

021-44374278


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عطاری نسیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]