قرص چای سبز کام گرین | عطاری نسیم

چهارشنبه 9 مهر 1399
14:21
ادمین

قرص چای سبز کام گرین یکی از محصولات شرکت داروسازی گیاه اسانس می باشد که به منظور کاهش وزن و لاغری، پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی، تصلب شرائین، سرطان های کولون و دستگاه گوارش مورد استفاده قرار می گیرد.


کام گرین یک قرص کاملا گیاهی و طبیعی است که از برگ ها ی بهاره چای سبز تهیه شده است. این قرص که توسط شرکت داروسازی معتبر گیاه اسانس دکتر سلیمانی تولید شده، خواص آنتی اکسیدانی قوی داشته و تاثیرات مخرب رادیکال های آزاد در بدن را خنثی می کند. قرص چای سبز در برابر بیماری های قلب و عروقی به خوبی از بدن محافظت کرده و مانع از تصلب شرائین می شود. این قرص گیاهی همچنین خطر ابتلا به سرطان های کولون و دستگاه گوارش را کاهش می دهد.


مقدار و نحوه مصرف

به منظور استفاده از قرص چای سبز کام گرین کافی است تا روزانه 1 الی 2 عدد قرص را به همراه یک لیوان آب میل نمایید. افرادی که این قرص را برای لاغری و کاهش وزن مصرف می کنند، سه مرتبه در روز هر بار یک قرص را نیم ساعت پس از غذا میل نمایند. توجه داشته باشید قرص کام گرین را نباید با معده خالی مصرف کرد و در مواردی که آنمی و فقر آهن وجود دارد می بایست یک الی دو ساعت پس از وعده غذایی آن را مصرف نمود.


شرایط منع مصرف قرص کام گرین دکتر سلیمانی

استفاده از این قرص به علت آنکه حاوی کافئین می باشد، در طول دوران بارداری ممنوع است. همچنین افراد مستعد اسپاسم و بیماران مبتلا به مشکلات قلبی، کلیوی و هیپرتیروئیدی و خانم ها در دوران شیردهی می بایست قرص کام گرین را با احتیاط مصرف نمایند. توجه داشته باشید یک هفته پیش از انجام هرگونه عمل جراحی لازم است تا مصرف چای سبز را متوقف نمایید. از استفاده همزمان قرص چای سبز با وارفارین و آسپرین خودداری کنید.


ویژگی های قرص چای سبز گیاه اسانس

آنتی اکسیدان

محافظت در مقابل بیماری های قلبی و عروقی

جلوگیری از تصلب شرائین

پیشگیری از سرطان های کولون و دستگاه گوارش

کاهش وزن

کاهش تری گلیسرید

کاهش قند خون

کاهش کلسترول

ممانعت از تشکیل پلاک و پوسیدگی دندان


فواید چای سبز برای سلامتی

چای یکی از پرطرفدار ترین نوشیدنی ها در ایران و جهان است که بیش از هزار سال است به خاطر خواص درمانی که دارد به عنوان گیاه دارویی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نوشیدن چای به ویژه چای سبز، به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد باعث پیشگیری از ابتلا به سرطان شده و به بهبود بیماری های ام اس، پارکینسون و آلزایمر کمک می کند.


چای سبز همچنین با کاهش خطر لخته شدن خون احتمال بروز بیماری های قلبی عروقی و حملات قلبی را کاهش می دهد. یکی از شگفت انگیز ترین فواید این گیاه دارویی افزایش اکسیداسیون چربی و سوخت و ساز در بدن است که منجر به لاغری و کاهش وزن موثر می شود. طبق تحقیقات انجام شده مصرف چای سبز در درمان برخی از عفونت های قارچی، باکتری و ویروسی مثل سرماخوردگی نیز موثر است.


مکانیسم اثر قرص چای سبز برای لاغری

چای سبز به عنوان یکی از پرکاربرد ترین گیاهان دارویی در مکمل های چربی سوز و کاهش وزن شناخته می شود، زیرا عصاره این گیاه چربی سوزی را افزایش داده و سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می برد. همچنین نتایج برخی از تحقیقات حاکی از آن است که مصرف چای سبز بر روی کاهش اشتها نیز تاثیر داشته و از این طریق هم به کاهش وزن کمک می کند. قرص چای سبز کام گرین که با نام قرص لاغری چای سبز کام گرین نیز شناخته می شود، آنزیم آمیلاز بزاق و روده را کاهش داده و به این ترتیب باعث کاهش قند خون، کاهش جذب روده ای گلوکز و چربی و در نتیجه کاهش وزن و لاغری می گردد.


عوارض قرص کام گرین چای سبز

مصرف این قرص ممکن است در برخی افراد باعث بروز عوارض گوارشی مانند تحریک معده، اسیدیته بالا و کاهش اشتها گردد. به منظور کاهش این عوارض جانبی توصیه می شود تا قرص چای سبز کام گرین را به همراه شیر میل نمایید. همچنین توجه داشته باشید مصرف زیاد قرص چای سبز می تواند موجب تحریک سیستم عصبی و در نتیجه آن ضعف اعصاب، تپش قلب، اضطراب، افزایش فشار خون، سردرد، بی خوابی، ناآرامی، افزایش ادرار و کج خلقی روزانه گردد. این نکته را مخصوصا افرادی که دچار برخی بیماری های روحی مانند اضطراب می باشند باید در نظر بگیرند.


با مصرف این قرص در دوز های درمانی توصیه شده می توان به سادگی از بروز این عوارض جانبی جلوگیری کرد.علاوه بر این به افراد مبتلا به بیماری های کبدی، بیماری های اضطرابی، کم خونی و خون ریزی های شدید و همچنین افراد زیر ۱۸ سال توصیه می شود تا حتما قرص چای سبز کام گرین را پس از مشورت با پزشک مصرف کنید.


با خرید از فروشگاه اینترنتی عطاری نسیم از کیفیت و اصالت کالا مطمئن باشید.

برای دریافت مشاوره رایگان، مشورت با طبیب و ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

09129320538

021-56190425


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عطاری نسیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]