مزایا وکیوم مردانه

شنبه 26 مرداد 1398
16:15
ادمین

قبل از اینکه به سراغ مزایای دستگاه وکیوم مردانه برویم، می‌توانیم این موضوع را از دو جهت کاملاً متفاوت بررسی کنیم. اگر روند مقالات قبلی ما را دنبال کرده باشید، دستگاه وکیوم مردانه هم به عنوان بهترین راهکار برای درمان اختلال نعوظ و هم به عنوان یک راهکار مناسب برای افزایش اندازه آلت تناسلی مطرح می‌شود.

درمان اختلال نعوظ: این یک واقعیت است که دستگاه‌های وکیوم بیشتر برای درمان اختلال نعوظ به کار گرفته می‌شوند و طراحی اولیه آن‌ها هم بر همین اساس صورت گرفته است. این دستگاه‌ها با ایجاد وکیوم یا خلأ منجر به ایجاد یک فشار منفی در اطراف آلت تناسلی می‌شوند که به مرور زمان جریان خون به داخل آن را افزایش می‌دهند. افزایش فشار خون منجر به پر شدن بافت اسفنجی آلت تناسلی شده و به اصطلاح فرد به حالت نعوظ کامل می‌رسد.

افزایش اندازه آلت تناسلی: این مورد بیشتر به دلایل غیر مستقیم مطرح شده است و تاکنون چند مقاله برای تأیید آن منتشر شده است. این دانشمندان معتقدند که افزایش جریان خون تازه به داخل آلت تناسلی همانند سایر ارگان‌های بدن باعث رشد آن می‌شود. این افزایش اندازه هم در طول و هم در عرض آلت تناسلی دیده می‌شود. بزرگ شدن آلت تناسلی به اندازه یک تا ۳ سانتیمتر به دلیل استفاده مکرر و منظم چیزی است که در اکثر مقالات به آن اشاره شده است.

Image result for ‫وکیوم مردانه‬‎

با وجود همه خوبی‌ها و بدی‌هایی که دستگاه وکیوم آقایان می‌تواند داشته باشد، باید قبول کنیم که یکی از این مهم‌ترین راهکارهای درمان ناتوانی جنسی است. به همین دلیل می‌توانیم به ۸ مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان در ادامه اشاره کنیم.

برای افراد با محدوده سنی مختلف کاربرد دارد

این می‌توانید یکی از مزایای دستگاه وکیوم آقایان معرفی کرد که باعث اطمینان خاطر افراد مختلف می‌شود. اختلال نعوظ یک موضوع شایع است که حتی ممکن است برای افراد با سن کم رخ دهد. البته این اختلال در افراد جوان به صورت مقطعی است و برای افراد بزرگسال بیشتر به صورت مزمن رخ می‌دهد. بنابراین با توجه به شرایط استفاده از دستگاه و همچنین مکانیسم عملکرد آن، افراد در محدوده سنی مختلف امکان استفاده از این دستگاه را دارند.

نکته مهم: پزشکان استفاده از دستگاه وکیوم آقایان را برای کسانی که سالم هستند توصیه نمی‌کنند، مگر برای افزایش اندازه آلت تناسلی.

برای افراد دارای مشکل روانی و فیزیکی مناسب است

اختلال نعوظ ریشه در مشکلات روانی و مشکلات فیزیکی فرد دارد. از لحاظ روانی مشکلاتی مانند تنش شغلی، تنش خانوادگی، شرایط بد اقتصادی و موارد مشابه در این مشکل تأثیرگذار هستند. این در حالی است که مشکلاتی مانند تصادف، آسیب دیدگی نخاع، ضربه به قسمت کمر و موارد مشابه آنها از جمله مشکلات فیزیکی هستند. جالب اینکه دستگاه وکیوم مردانه کاری به این مشکلات ندارد و به عنوان یک راهکار درمانی عمومی استفاده می‌شود. این مورد از مزایای دستگاه وکیوم آقایان برای کسانی مناسب است که در مورد مشکلات جسمی خود نگران هستند.

به صورت غیرمستقیم بر روابط عاطفی مؤثر است

طبیعتاً همسر و شریک جنسی مردان به طور مستقیم تحت تأثیر اختلال نعوظ آنها قرار می‌گیرند. در وهله اول خود مردان بابت این مشکل تحت فشار هستند که منجر به ایجاد یک شرایط غیر طبیعی برای آن‌ها می‌شود. این شرایط غیر طبیعی بر حالت روحی زنان هم تأثیر گذار است و از طرف مقابل کیفیت رابطه جنسی آنها را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد. این مشکل در کوتاه مدت در اختلال نعوظ مقطعی قابل چشم پوشی است. اما در بلند مدت می‌تواند مشکلات زیادی به وجود بیاورد که در این صورت دستگاه وکیوم مردانه می‌تواند این چالش‌ها را از بین ببرد.



[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به عطاری نسیم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]